Tip: in uw winkelwagen ziet u welke verzendmethode wij voor uw bestelling hanteren. Wanneer uw bestelling door de brievenbus past hoeft u hier niet extra thuis voor te blijven. |
Verzendmethoden
Wij verzenden alle pakketten via PostNL met een track & trace nummer. Mocht u niet thuis zijn op het moment van levering van een pakket door PostNL dan ontvangt u hier een bericht van in de brievenbus. U kunt dan via de PostNL website zelf kiezen waar en wanneer u het pakket wilt laten bezorgen. Wanneer uw bestelling door de brievenbus past wordt deze ook via PostNL verzonden. Een pakket met track & trace nummer volgt u via http://www.tracktrace.nl/.Verzendkosten
Land | Brievenbuszending | Pakket std. 0-10 kg/aangetekend |
NL | € 4,50 | € 6,50 / € 8,50 |
BE | nvt | € 10 |
GER | nvt | € 10 |
overig | nvt | zie shopping cart |
Verzending naar buitenland
Wij verzenden bestellingen binnen de gehele Europese Unie. Deze landen zijn: Nederland, België, Oostenrijk, Denemarken, Frankrijk, Duitsland, Italië, Luxemburg, Spanje, Zweden en Groot-Brittannië. Voor verzendingen naar het buitenland dient u rekening te houden met een extra levertijd van 2 tot 3 werkdagen. Ook deze bestellingen worden met PostNL verzonden en afgeleverd door TNT.14 dagen bedenktijd
Bij Dolphins vinden we het belangrijk dat u tevreden bent over het product dat u besteld. Op alle aankopen bij onze online-shop heeft u daarom een bedenktermijn van 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in vanaf het moment waarop u de bestelling in ontvangst neemt. Binnen deze termijn mag u het product kosteloos ruilen of retourneren. Voor het ruilen en retourneren hanteren wij de volgende regels: - Het product dient voor zover redelijkerwijs mogelijk ongebruikt te zijn zonder zichtbare gebruikssporen. - Het product dient voor zover redelijkerwijs mogelijk in complete en onbeschadigde verpakking retour worden gezonden. - Alle eventuele bijbehorende handleidingen, accessoires en andere zaken dienen aanwezig te zijn.Adres ruilen en retourneren
Via onze winkel. U meldt zich met het te ruilen product en alle bij de zending bijgevoegde documenten bij het servicepunt van onze winkel. Vervolgens kunt u het juiste product in de winkel uitzoeken en passen, en wordt van deze ruiling een kassabon gemaakt. Mocht u onverhoopt het gewenste product niet kunnen vinden, dan kunt u de retour samen met de documenten bij het servicepunt achterlaten en wordt daarvoor een terugbetaling (binnen 5 dagen) geregeld. Een eventueel aan te kopen alternatief product met een afwijkende prijs (zowel naar boven als beneden) dient u apart af te rekenen.
Dolphins
Markt 24
4318 AH Brouwershaven
Kosten
Wij rekenen geen extra kosten voor het ruilen, retourneren of annuleren van een bestelling.
U ontvangt het volledige aankoopbedrag, exclusief betaalde verzendkosten terug.
Tevens betaald u de kosten voor het verzenden van het product naar ons. We adviseren om dit te doen met een track en trace code zodat het pakket te traceren is en u eventueel verlies kunt claimen bij het verzendbedrijf. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het zoekraken of beschadigen van een retour gezonden pakket.
VRAGEN:
Wat te doen als u niet thuis bent als PostNL aflevert?
- Indien u bij de eerste bezorging niet thuis bent, kunt u dezelfde dag via https://onlineverzendservice.postnl.nl/ontvangen online laten weten wanneer u (of uw buren) wel thuis bent (zijn).
Kan ik mijn order ook op mijn werkadres laten afleveren?
- Ja, de keuze waar u uw pakket wil laten bezorgen is geheel vrij.
Kan ik mijn order ook op een buitenlands adres laten bezorgen?
- Alleen België en Duitsland is thans mogelijk.
Wat te doen als u de PostNL ophaalbrief verloren bent?
- Indien u weet op welk postkantoor uw pakket ligt, kunt u aldaar middels een geldig identificatiedocument (paspoort, identificatiekaart, rijbewijs) uw pakket ophalen. Mocht u niet weten welk postkantoor het betreft, dan dient u contact op te nemen met de PostNL klantenservice.
Wat te doen indien u niet alle bestelde producten heeft ontvangen?
- Indien Dolphins op het moment van verwerken van uw bestelling 1 of meerdere van de door u bestelde producten niet op voorraad had, bent u daarvan middels een e-mail op de hoogte gebracht en worden deze z.s.m. zonder verzendkosten na geleverd. Als het product/de producten niet meer na geleverd kan/kunnen worden, wordt het aankoopbedrag teruggestort. Indien u geen email heeft ontvangen, verzoeken wij u contact op te nemen met de Customer service.
Kan er op een postbusadres geleverd worden ?
- Nee, ontvangen van een zending vereist een handtekening en is derhalve niet mogelijk op een postbusadres.
Heeft u verder nog vragen?
Onze Klantenservice helpt u graag! U kunt hen bereiken per e-mail via [email protected]
of per telefoon op 0111 - 695105 dinsdag t/m zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.